İkamet İzni Başvuruları
YÖK Başkanlığımız ile İçişleri Bakanlığı Göç İdaresi Başkanlığı arasında 15 Kasım 2023 tarihinde "Uluslararası Öğrencilerin İkamet İzni Başvurularına İlişkin İş Birliği Protokolü" imzalanmıştır.
Bahse konu protokol kapsamında Üniversitemizde eğitim gören uluslararası öğrencilerin,
https://e-ikamet.goc.gov.tr/ “öğrenci ikamet izni” başvurusu yaptıktan sonra aşağıda belirtilen belgeleri randevu tarihini beklemeksizin Üniversiteye teslim etmeleri gerekmektedir.
İkamet izni başvuruları;
"İlk defa ikamet izni başvurusu" yapacak uluslararası öğrenciler, Uluslararası Öğrenciler ve Yurt Dışı Eğitim Koordinatörlüğüne,
"İkamet yenileme başvurusu" yapacak uluslararası öğrenciler kayıtlı oldukları Akademik Birimlerine,
Lisansüstü programlarında öğrenim görenler için ikamet başvuruları Lisansüstü Eğitim Enstitüsüne dosya halinde eksiksiz hazırlanarak teslim edilecektir.
İkamet İzni Başvuru dosyasında olması gereken belgeler:
1- İkamet izni kayıt/başvuru formu (öğrenci tarafından ıslak imzalı şekilde) 8- 18 yaşından küçük yabancılar için; vize muafiyetiyle ya da farklı amaca yönelik vizeyle gelenler için; veli/vasi bilgisini içeren belge (doğum belgesi, aile belgesi vb.) ve veli/vasi/yasal temsilcisi tarafından verilen muvafakatname (amacına uygun vizeyle ((öğrenim vizesi)) gelenler için; muvafakatname ve veli/vasi bilgisini içeren belge eklenmeyecektir.) 9- Ulusal elektronik tebligat sistemi adresi (sadece uzatma başvuruları için) |
Aşağıda yer formun bilgisayar ortamında doldurularak 3 nüsha halinde çıktı alınıp yukarıda istenen belgeler ile birlikte teslim edilmesi gerekir.
Beyan/Kontrol Formu İndirmek için tıklayınız.
Duyuru tarihi: 11/01/2024
TANITIM
Uluslararası Öğrenci Oryantasyon Programı
MEVZUAT
Yurtdışından Öğrenci Kabülüne İlişkin Esaslar
Bartın Üniversitesi Uluslararası Öğrencilerin Kabul ve Kayıt Esasları Yönergesi
Bartın Üniversitesi Uluslararası Öğrenciler Ofisi
Adres: Bartın Üniversitesi Ağdacı Kampüsü
E-posta: iso@bartin.edu.tr
Uluslararası Öğrenciler Koordinatörü
Burçin KEF